Idag lanserar vi Headler 2.0, i samband med att Headler fyller 2 år. En release som framförallt handlar om två saker – att guida besökaren rätt och att skapa en struktur för att kunna skala snabbare.
Ny funktionalitet på Headler.se:
- En tydligare förstasida, med tre huvudkategorier (in-ear, on-ear & over-ear)
- Topplistor
- Sökfunktion
- Kategorisering (t.ex. iPhone-hörlurar eller Barn-hörlurar)
- Färgkategorisering (nu kan du t.ex. hitta alla rosa hörlurar med ett enda klick)
- Relaterade produkter
- Bredare sajt
Sist, men inte minst, har hela sajten fått en helt ny design. Allt för att göra Headler bättre, snyggare och enklare.
Det har varit två väldigt lärorika år med Headler, där jag och Eric fått lära oss ehandel från grunden. Storslagna planer finns, vi fortsätter växa och det är ganska enkelt att se patterns för hur vi ska kunna fortsätta göra så även framledes. Nu närmast inväntar vi julruschen (extra mycket om hörlurar blir årets julklapp) genom att febrilt bredda sortimentet och maxa lagret.
Tack alla som stöttat oss de två första åren och välkommen att ge oss feedback på Headler 2.0!
En reaktion till “Hurra för Headler, 2 år och 2.0!”